viernes, 16 de septiembre de 2011


Quedan tantas cousas por dicir... e sen embargo, os días pasan e un silencio sepulcral de berros que non din nada invade cada rincón do meu destrozado corazón. Recordas que queríamos ser cando nos coñecemos? Oxalá quedara algo daquela ilusión por sentir, por vivir...Oxalá poideramos volver a crer en algo. Volver a sentirnos alguén. Ser alguén fóra destas catro paredes que se derruban por momentos. Pero pérdome. Pérdote. Perdémonos. Un cúmulo de dúbidas arredor do único gran paso que din en toda unha vida de intentos frustrados. Ese gran paso que agora me fai tremer, perder o equilibrio, tatexar... que me deixa paralizada e vulnerable ante un pasado que recordo como perfecto, un presente de noites en vela e soños que se esfuman e un futuro que non sei construír. Ese gran paso que agora me fai tremer cada vez que me miras, que me rozas cos teus dedos. Cada vez que me prometes a lúa aínda sabendo que a lúa non é nada para min cando me bicas cos teus olliños de mel. Xa sabes...incluso a lúa me sabe a pouco. E ti, mentras tanto, como se nada. Vivindo ao día, sen deixar sinais. Rompendo a copa donde deixamos gran parte das nosas ilusións. Maldicindo ao pasado. Malvivindo o presente. Postergando o futuro. Mírote, buscando nos teus ollos a primavera e só consigo o frío deses invernos que acaban facéndose demasiado longos, demasiado grises. Non podo. Sigues obviando un amor que se desmorona a cada segundo, obviando as nosas lembranzas. Deixándome desamparada, cos meus incertos intentos de atopar a melodía. Desexando o paso dos días, idealizando e temendo os días que virán e intentando curar as feridas vitalicias duns días que xa foron e que nunca poderemos recuperar. Perdendo os zapatos en cada tentativa de pisar máis forte. Sen saber que dicir(che). Tanteando eses camiños que din que é mellor percorrer descalzo. E curándome as feridas co veleno da túa voz ao outro lado do teléfono. Morrer un pouco con tanto silencio. Os teus ollos mirando o teito. Medo á oscuridade.

8 comentarios:

  1. Gracias por tus palabras en mi post el otro día,
    que ilusión me hicieron jolín!
    gracias.

    Un besito enorme.
    MarthaL.

    ResponderEliminar
  2. un post genial.Un besazo
    http://thedesire.blogs.elle.es/

    ResponderEliminar
  3. Bonitas palabras!
    Follow if u like: www.theforeignergirl.blogspot.com.es

    ResponderEliminar
  4. Neeenaaa, conoci hoy tu blog! sos de las mias!
    Soy juli, fashion blogger argentinooo!!
    quiero que seamos amigos onlineee!! hace poco me meti en esto de los blogs y veo que entre seguidoras se forman relaciones de amistad. quuiiieroo que nos sigamos. a mi me queda como cualquier de las dos cosas GFC o por google friend. es mas comun por GFC. pero decidi vos. si te veo entre mis seguidores vengo y me hago participe de tu sitio tambien sssi noo, te sigo por google friend, vos me daras el ok. te dejo mi link y un beesote enorme
    http://yoamocomprarmeropa.blogspot.com.ar/

    ResponderEliminar
  5. un gran post

    si quieres ganar un capazo te espero en
    www.lessismoreblog.com

    ResponderEliminar
  6. ¡Me encanta! que cosas más bonitas!
    Estoy de sorteo en mi blog, ¿te apuntas?
    ¡Muchos besos!
    www.roperodenataly.blogspot.com

    ResponderEliminar
  7. Hey, honey!
    Do you want win a warm coat? If yes, than join my new giveaway. Rules are very simple - just choose what you like and text me your e-mail.

    http://anna-alina.blogspot.com/2014/11/oasap-giveaway-win-warm-coat.html

    ResponderEliminar